Sunday, January 30, 2011

Merlimau pula menanti kita

Alhamdulillah kita telah selesai menggalas tugas di Tenang dengan jayanya. Sekali pun kita tewas tiada apa yang perlu dikesalkan. Melawan UBN kita sudah sedia maklum bahawa kita bukan setakat melawan parti tetapi semua jentera kerajaan.

Tidak mengapa, apa pun Merlimau tetap menanti kita dan perjuangan mesti diteruskan. Kita berusaha semaksimum mungkin, jika Allah Taala takdirkan kita menang Alhamduliilah, jika sebaliknya kita terima setiap keputusan dengan berlapang dada.

Yang penting kita mesti Istiqamah dalam perjuangan ini.

3 comments:

  1. kami sentiasa bersama pas. insya allah

    ReplyDelete
  2. Salam YB, mengikut trend sekarang Cina akan mengundi PAS sementara Melayu dan India akan mengundi UMNO, jadi kita org PAS sekarang ni terpaksa kongsi undi Cina tu dgn DAP,PKR,MCA dan Gerakan.Di Merlimau siapa yg ramai, kalau Melayu ramai kita kalah, tapi kalau Cina ramai kita akan menang. Setakat label Islam yg PAS bawa hari ni, tak de org Melayu yg baik latarbelakang Islamnya yg percayakan kita lagi.

    ReplyDelete
  3. Kami menyediakan 3 buah rumah sewa dan 1 Hostel Sempena PRK DUN Merlimau Hubungi segera 0123736548 / 0136042525 / 06-5293031 @ http://jasinhomestay.blogspot.com/

    ReplyDelete

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts