Saturday, April 2, 2011

Candid ; Pentas Anak muda

 Tenaga Penting : pemimpin Muda, pemimpin masa depan sedang berbincang serius.
 Geramnya beliau pada Umno dan Barisan Nasional yang tidak habis-habis memfitnah pakatan rakyat dapat dilihat dari aksi yang ditunjukkan ini.
 Video paling TOP sepanjang 2 minggu ini mendapat sambutan luar biasa dari hadirin yang hadir. Dato Seri .... amat marah dengan kebodohan pengeluar video ini, Walau pun IGP kata video tulin tetapi pelakon didalamnya 'hempeh' dan memalukan Najib lantas beliau mengingatkan bahawa Umno tidak terlibat sama sekali dalam isu ini. Persoalan nya percaya kah rakyat bahawa Umno tidak terlibat?

Sementara akhbar paling luar pengedaranya diseluruh dunia menulis bahawa imej DSAI menjadi pulih dengan isu Video ini manakala Umno akan tercalar.

Akhirnya Tan Sri Daim Zainuddin megeluarkan kenyataan bahawa Barisan Nasional bakal tumbang dengan kerusi yang lebih banyak dalam pilihanraya Negeri Serawak.

 Aksi ini menunjukkan kemarahan pimpinan Anak Muda ini terhadap kerajaan sedia ada yang begitu rakus menghabiskan duit rakyat dengan menjalin kerjasama dengan Apco.
 Menerangkan kepada hadirin bahawa Umno terperangkap dalam dalam isu Saiful kerana mahkamah sivil tidak berupaya menghakimi kes seperti ini secara adil dan sepatutnya dibicarakan dalam mahkamah syariah.
Walau pun mereka duduk jauh dari pentas tetapi ramai diantara mereka ialah pimpinan dan ahli umno bahagian Kota Raja. Baguslah macam ni anda mendapat maklumat terus dari pimpinan Pakatan rakyat
 Seorang lagi anak muda yang naik ke Pentas Anak Muda
Tak boleh tahan, bila YB Jawa berceramah 'ramai yang ketawa berdekah-dekah' apa pun ramai mengakui keupayaan YB Ng Swee Lim menghayati Islam dan indahnya bila beliau mengambil pengajian Islam sebagai mata pelajaran pilihan nya semasa belajar dahulu.

1 comment:

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts