Sunday, March 28, 2010

Menjelang PRK HS : Musim orang keluar parti telah bermula

Macam biasa, berita copy paste kerajaan Barisan Nasional, menjelang PRK Hulu Selangor, UBN telah memulakan perang psikologi dengan pemberitaan media mereka bahawa (Bernama melapurkan) lebih 700 anggota Pemuda PKR Cabang Ipoh Barat hari ini mengisytiharkan keluar parti, menyebabkan 12 cawangan Pemuda dalam cabang itu lumpuh.

Ramainya ahli PKR Cabang tersebut? Kita tunggu kenyataan balas dari PKR cabang tersebut betul lumpuh atau jadi semakin kuat.

Wakil kumpulan itu yang merupakan ketua Pemuda cabang itu sebelum ini, V Subramaniam berkata mereka mengambil keputusan berkenaan berikutan kecewa dengan kepimpinan peringkat cabang, negeri dan pusat yang tidak berpegang kepada prinsip perjuangan parti.

Dengan mengatakan kepimpinan tidak berpegang kepada prinsip perjuangan parti, wakil kumpulan tersebut pula berpegang kepada prinsip perjuangan apa?

"Keputusan ini diambil setelah memikirkan semasak-masaknya kedudukan kami di dalam parti yang mengamalkan corak kepimpinan yang sering menabur fitnah bagi menguntungkan parti...sebanyak 12 cawangan akan ditutup," katanya dalam sidang akhbar di Ipoh.

Teringat kata Anwar, PKR bukan lubuk mengumpul harta.

Turut hadir pada sidang akhbar itu ialah ADUN Manjoi dari BN Datuk Mohd Nadzri Ismail.

Eh !!! eh !!!! sahlah ada sponsor & dalang disebaliknya.

No comments:

Post a Comment

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts