Thursday, January 28, 2010

Berbanding DS Najib, TGNA jauh terkehadapan

Foto-foto ini jelas menggambarkan kemesraan di antara TG Nik Aziz yang beramah mesra dengan sebahagian tetamu yang hadir dalam majlis perjumpaan dengan ketua-ketua penganut agama di Kota Bharu sebentar tadi. 

Perjumpaan itu turut dihadiri ketua-ketua Majlis Perundangan Agama Buddha, Kristian, Hindu, Sikh dan Tao Malaysia, K. Kamalanathan dan Ketua Kesatuan Agama Kristian Malaysia, Bishop Ng Moon Hing.


Semoga Perdana Menteri 1Malaysia yang ingin menonjolkan dirinya sebagai "jaguh perpaduan kaum" serta "umno juara rakyat" khas untuk umno dan kroninya  saja akan berlapang dada melihat gambar kemesraan pelbagai kaum sebegini. 

5 comments:

  1. Wayang je ni... Harap Yb Mariah Jgnlah Main Wayang CAmni

    ReplyDelete
  2. TGNA akan lakukan apa saja utk dapat meraih undi!

    ReplyDelete
  3. Ia dalam pilihanraya undi amat penting. Ahli politik yang licik & mahir akan lakukan apa saja untuk meraih undi. TGNA memang hebat & betullah apa yang beliau lakukan kerana beliau merupakan ahli politil sepenuh masa.

    Ini bukan wayang ini adalah kenyataan kalau ingin terus mempertahankan kelantan dalam PRU akan datang dan malaysia am nya.

    Siapa goyang sebenarnya dgn tindakan bijak yg diambil oleh TGNA ini?

    ReplyDelete
  4. saya tak faham. apalah yg nak dibanggakan atau dibisingkan apabila seorang pemimpin bertemu orang lain yg berlainan agama & bangsa? tak perlulah drama2 mcm ni. saya hari2 berjumpa dengan orang yg berlainan bangsa & agama...and to me, they are human being like me. What's the fuss YB?

    I like PR especially PAS tapi lama kelamaan, PR pun mcm BN juga. Nyampah saya.

    ReplyDelete
  5. anon 5.39pm, apa lah mak bapak kau tak bagi nama ke, nak letak nama pun takut, bagi komen berani pulak.

    "saya hari2 berjumpa dengan orang yg berlainan bangsa & agama...and to me, they are human being like me"

    Apa lah ayat yang kau pakai ni, bengapnya lah kau ... mmglah kita rakyat Malaysia akan jumpa orang-orang macam ni hari-hari, tapi kau faham tak sebagai mursidur am pas dan MB yang dia jumpa tu siapa dan bincang atas tajuk apa (agama tahu tak)

    Yang jumpa tu mungkin bincang pasal kerja, projek atau sebagainya. Kau ni kena belajar fahamlah sikit, jgn komen sedap mulut aje.

    ReplyDelete

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts