Sunday, May 22, 2011

YB, YDP, DPPKR dan AJK Kawasan turun Padang ke Putra Height

Bermula jam 10.00 pagi tadi kaunter Daftar Pemilih telah dibuka di Giant, Putra Height. Dua orang ARO iaitu Sdr Mohd Iqbal dan Puan Nor Riha bekerjasama membuka kaunter pada hari ini.

Program hari ini adalah anjuran Dewan Pemuda PAS Kota Raja dengan kerjasama PAS Cawangan Putra Height dan Bukit Lanchung.

YB Dr Siti Mariah turut hadir membantu para pengunjung yang ingin mendaftar sebagai pemilih SPR. 

 YB Dr Siti Mariah menerangkan kepada bakal pemilih tentang keperluan menjadi pemilih yang berdaftar supaya layak menjadi pengundi dalam pilihanraya akan datang.
Selain itu pelbagai risalah seperti buku jingga, jom sertai PAS, akhbar Selangor Kini dan lain-lain diedarkan pada majlis ini.

Sambutan dari pengunjung amat menggalakkan.

Turut hadir ialah Sdr Jaafar Samsuddin selaku YDP, Sdr Zainal Said selaku Ketua Pemuda DPPKR merangkap Pengarah Program, Setiausaha PAS Kawasan, Setiausaha JPrK Sdr Syed, Sdr Zubir, Pn Shamsinar, dan hampir 30 orang sukarelawan dari PAS Cawangan Putra Height, DPPKR, Briged Amal Selangor, PAS Kawasan Kota Raja.

Menurut Saudara Zainal selaku Pengarah program, selain membuka kaunter di Giant seramai lebih 30 petugas yang terdiri Briged Amal, Muslimat, PAS Cawangan dan turut disertai oleh YDP PAS Kawasan Kota Raja telah mengunjungi rumah-rumah disekitar Putra Height dan Bukit Lanchung bagi dalam program penerangan MES, buku jingga dan kepentingan menjadi pengundi bari. 

Pendaftaran kali ini adalah untuk suku tahun 2/2011.


No comments:

Post a Comment

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts