Tuesday, July 19, 2011

Bertemu Rakyat (bahagian 1)

YB Dr Siti Mariah selalu berkata bahawa beliau amat bertuah kerana menjadi YB Kota Raja. Apa kan tidaknya beliau bukan disenangi oleh rakyat berbilang kaum di Kota Raja tetapi juga oleh semua Ahli Jawatankuasa PAS Kawasan dan penyokong serta ahli PAS Kota Raja.

Terbaru dalam program "Mesra Rakyat - YB turun Padang" yang di selaraskan oleh Sekretariat Parlimen Kota Raja begitu ramai yang turun bersama YB ke pasar malam Taman Maznah di Klang. Diantaranya ialah YDP PAS Kota Raja En Jaafar Samsudin, Pengarah JPrD Tn Hj Termizi, Ahli Majlis En Azmi Jusoh, sementara Sekretariat terdiri dari En Samsul & En. Abd Majid, manakala Sekretariat yang lain joint selepas maghrib.

 Dr Mariah beramah mesra dengan pengunjung pasar malam
 Sekretariat Parlimen Kota Raja sentiasa membantu
Setiap helai risalah dan selangorkini diterima baik oleh setiap pengunjung pasar malam tersebut
 YDP turut hadir sama dan memberi promosi tentang kehadiran YB ... susah nak dapat YDP seaktif ini, walau pun jawatannya di Negeri Selangor amat berat sebagai Pengarah Pilihanraya Negeri.

1 comment:

  1. YB Dr Mariah,...mohon YB arahkan MP Klang untuk menurunkan papantanda/billboard promosi kesihatan menuju ke jalan raya ke Jalan Bukit Tinggi -Banting -AEON JUSCO Bkt Tinggi mempamerkan AMOI mendedahkan aurat dan terkakang. Amat memalukan umat Islam disekitar Taman Sri Andalas& Bukit Tinggi Klang.

    ReplyDelete

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts