Saturday, July 30, 2011

Jangan biarkan HANTU menganggu kita dalam PRU 13 nanti

Bila dekat musim Pilihanraya banyak hantu telah dilepaskan  untuk menganggu Pilihanraya Umum akan datang. Ini tidak baik bagi sebuah negara yang mengamalkan demokrasi berparlimen seperti negara ini. Ini kerja yang amat terkutuk, terkeji dan terkebelakang bagi pengamal-pengamalnya.

7260 pengundi baru dan dipindahkan ke Kota Raja bukan nya satu angka yang kecil berbanding sejak tahun pertama 2004 Parlimen Kota Raja di pertandingkan.

Tidak cukup dengan itu dari analisa yang dibuat pemindahan beramai-ramai pengundi dari DUN Sri Andalas ke DUN Sri Muda dalam Parlimen yang sama juga menguatkan hujjah kami bahawa ini perbuatan terancang & terkutuk yang dilakukan oleh pihak yang berspecis kan saiful dan trio dato T sahaja yang sanggup melakukannya.

Dari angka tersebut Jabatan IT PAS Kota Raja telah sorting dan mendapati beribu-ribu nama yang didaftar kan pada Rang Daftar Pemilih Tambahan Suku Tahun 2/2011 oleh SPR kali ini cukup meragukan kami.

Gerak Gempur sudah dilaksanakan setiap malam oleh bomoh-bomoh penangkap HANTU terlatih kami. Banyak HANTU-HANTU yang telah ditangkap dan dimasukkan dalam botol dan ditutup rapat supaya tidak boleh keluar berkeliaran menggangu kita semua rakyat marhen pada hari mengundi dalam PRU 13 nanti.

Nampaknya nya sekali lagi SPR akan menjadi kalut bermula 1 hingga 2 Ramadhan ini, ruang pejabat SPR negeri Selangor di tingkat 3 Kompleks PKNS Shah Alam terlalu kecil bagi kami penangkap-penagkap HANTU yang berjumlah ratusan orang dari Kora Raja sahaja yang akan menyerbu kamu nanti .... semuga Tuan Hj Zul das semua staff nya relek dan bersopan menanti kedatangan kami, ingat masa tu dah Ramadhan.

Harapan kami semuga semua PAS Kawasan yang lain juga membukti perkara yang sama kepada rakyat jelata yang selama ini ditipu oleh orang-orang terkeji ini.

No comments:

Post a Comment

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts