Thursday, July 28, 2011

Kota Raja under seige - di serang pengundi import!

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mewartakan 290,665 pengundi baru bagi tempoh April hingga Jun lalu, selain 77,708 pemilih yang bertukar alamat pusat mengundi.

SPR dalam satu kenyataan hari ini berkata, senarai itu yang dimasukkan dalam Daftar Pemilih Tambahan Suku Tahun Kedua 2011 kini dipamerkan di 877 tempat di seluruh negara.


Sementara itu Kota Raja kali ini diserang pengundi import dimana 7260 jumlah pengundi baru di daftarkan oleh SPR pada RDPT suku tahun 2/2011 kali ini.

Ini kerja gila jerit petugas PAS yang berang kerana belum pernah dalam sejarah dari pemantauan kami Kota Raja diserang secara gila begini.

Apa pun kami akan buktikan kepada Umno dan SPR bahawa mereka silap jika cuba menipu kami seperti mana yang kami lakukan pada RDPT suku tahun 1/2011 yang lalu.

SPR jangan kata kami kejam jika ribuan pengundi tidak akan dimasukkan dalam DPI dalam tempuh masa yang ditetapkan.

Kami bertekad untuk melawan habis-habisan walau pun terpaksa bergolok bergadai menyediakan puluhan ribu ringgit untuk membayar kepada SPR untuk membuat bantahan pada Isnin dan Selasa depan .... jumpa kami di SPR Selangor nanti.


Gambar - Lebih 70 orang petugas Pakatan Rakyat bersedia untuk membuat bantahan kepada SPR


No comments:

Post a Comment

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts