Sunday, September 2, 2012

Candid Rumah Terbuka Dr Mariah

Alhamdulillah .... mewakili YB Dr Siti Mariah dan YDP Kota Raja - saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua Ahli Jawatankuasa Panitia Rumah Terbuka Dr Siti Mariah bersama PAS Kawasan yang berlangsung dengan penuh meriah serta mendapat sambutan luar dugaan dari para tetamu yang terdiri hampir 98% ialah pengundi di Parlimen Kota Raja.

Selain itu kerjasama yang diberikan oleh Cawangan-Cawangan PAS diseluruh Kawasan Kota Raja menjadi resepi kejayaan yang sukar ditandingi. Penglibatan dari seluruh cawangan yang membiayai sebahagian dari kos program serta menyediakan tenaga kerja secara gotong royong amatlah dibanggakan.

Anggaran serta ketepatan dan kawalan makanan oleh AJK Jamuan berjaya menjadikan program ini begitu meriah dan santai kerana makanan cukup sedia ada satu setengah jam selepas program.

Sementara menu-menu yang disediakan amat menarik untuk dinikmati oleh setiap pengunjung.

Jika ada sedikit-sedikit kelemahan oleh pihak pengunjaur adalah perkara lumrah kerana program yang besar ini dijaya secara gotong royong dan sukarela oleh PAS Kawasan Kota Raja. 

Selaku Pengarah Program bersama Tn Hj Hakim Kari - Ucapan Syabas dan Tahniah kepada rakyat Kota Raja berbilang bangsa yang hadir beramai-ramai - dan tidak lupa kepada semua AJK dan Petugas ... anda telah melakukan yang terbaik untuk Kota Raja.

Terima kasih : Mohd Razif Maslan 






























Kredit gambar : http://www.facebook.com/media/set/?set=a.494257523935331.125763.100000532638313&type=1&notif_t=close_friend_activity

No comments:

Post a Comment

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts