Thursday, April 2, 2009

Konvensyen KPP Kebangsaan 2009

Saya baru tiba di pejabat PAS Pusat daripada Parlimen Kota Raja, mempengerusikan mesyuarat Konvensyen Kelab Penyokong PAS dan Kelab Penyokong Muda PAS yang diadakan di Pejabat Pusat Khidmat Masyarakat Parlimen Kota Raja iaitu YB Dr Mariah Mahmud, Ahli Parlimen Kota Raja. Pejabat beliau terletak di Taman Sentosa Perdana 2, Klang.

Inilah pertama kali saya sampai di sini. Sila klik http://p111kotaraja.blogspot.com/ untuk melihat aktiviti yang dilaksanakan di Parlimen Kota Raja.

Mesyuarat yang diadakan pada malam ini adalah berkaitan dengan program Konvensyen Kelab penyokong PAS dan Kelab Penyokong Muda PAS yang akan dilaksanakan di Parlimen Kota Raja pada 16 Mei 2009 yang akan datang.

Sebagai Pengarah program, saya telah hadir untuk mempengerusikan mesyuarat tersebut serta ditemani oleh sdr Muslim Ismail (SU LPNDPPP), sdr Zahriezan (Timbalan Pengerusi LPNDPPP) dan Hajah Kamariah (SU LPN PAS Pusat).

Secara keseluruhannya, saya sangat berpuas hati dengan persiapan dan perbentangan yang telah dibuat oleh sdr Mohd Razif dan rakan-rakan daripada LPN PAS Kota Raja. Terasa sangat ringan tugas kami selaku jawatankuasa induk untuk melaksanakan tugas kami nanti.

Apapun, terima kasih di atas kerjasama yang telah diberikan.

No comments:

Post a Comment

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts