Wednesday, August 25, 2010

UmNo Selangor dah pasang angan-angan

Timbalan pengerusi Umno negeri Datuk Noh Omar tidak mahu menganggap kempen 'Selamatkan Selangor' sebagai satu kejayaan, tetapi beliau berpendapat bahawa program tersebut telahpun menyebabkan kerajaan Pakatan Rakyat Selangor mula berasa gelisah.

Tegasnya, beliau dipertanggungjawabkan untuk menjalankan program berkenaan oleh pengerusi Umno negeri Datuk Seri Najib Razak. Namun itu tidak bermaksud beliau akan menjadi menteri besar sekiranya BN berjaya merampas semula negeri itu.

Begitu juga untuk dua lagi nama yang ditonjolkan dalam 'Selamatkan Selangor' -- Senator Ezam Mohd Nor dan bekas menteri besar Datuk Seri Khir Toyo. Mereka tidak mahu memasang "angan-angan Mat Jenin."

Noh juga enggan mendedahkan rancangan Umno dalam merampas kembali negeri tersebut. Namun beliau menggambarkan bahawa serangan berkenaan akan dijalankan di peringkat akar umbi.

Bagi tujuan itu, Umno Selangor telahpun mengaktifkan Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung Persekutuan (JKKKP) bawah pimpinannya untuk menjalankan arahan berkenaan, kata Noh.

No comments:

Post a Comment

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts