Tuesday, November 25, 2008

MASALAH BANJIR DALAM PARLIMEN KOTA RAJA

Masalah banjir yang melanda dalam Kawasan Parlimen Kota Raja pada setiap kali hujan lebat yang luar biasa telah menyebabkan Ahli Parlimen ini terpaksa turun padang dan terpaksa meminta pihak berkuasa tempatan mengadakan satu rundingan dengan pihak JPS Selangor.
Pertemuan ini bagi membincangkan satu penyelarasan semua jabatan supaya tindakan yang diambil adalah selari dan sama serta memberikan tindakan yang lebih berkesan dan keuntungan semua pihak.
Dalam pertemuan antara semua wakil rakyat,ahli parlimen,ahli majlis,jabatan kejuruteraan mbsa dan JPS Selangor yang mengambil masa selama 2 jam Yb DR.Maria telah meminta semua jabatan perlu selalu duduk semeja membincangkan tindakan dan langkah pencegahan yang diambil mestilah memberikan keuntungan kepada penduduk yang mengalami banjir tersebut.
Semua pihak samada diperingkat persekutuan dan negeri akhirnya bersetuju pertemuan tersebut selalul diadakan bagi mempastikan segala tindakan yang diambil tidak membazirkan wang rakyat dan seterusnya memberi keuntungan kepada rakyat.

Pertemuan telah diaturkan oleh Pihak MBSA pada 24.November.2008.
========================================
Gambar diambil pada 10 March 2008.

No comments:

Post a Comment

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts