Monday, September 14, 2009

Ihya Ramadhan bersama Kelab Penyokong PAS Kota Raja

Lajnah Perpaduan Nasional Kota Raja dengan kerjasama MTD Sri Andalas telah menganjurkan program diatas semalam.

Lebih 100 orang non-muslim dari Kelab Penyokong PAS Kota Raja telah hadir sejak jam 5.00 petang lagi.

Majlis bermula dengan tayangan video aktiviti Lajnah Perpaduan Nasional Kota Raja dan selepas itu ditayangkan pula aksi pihak tertentu yang membawa kepala lembu berdarah seterus memijak kepada lembu tersebut di perkarangan bangunan SUK Shah Alam.

Selepas itu YB Khalid Samad menyampaikan ceramah isu-isu semasa. Para hadirin yang begitu asyik dan khusuk mendengar ceramah dan penjelasan oleh beliau.

YB Khalid terpaksa pulang kira-kira jam 6.20ptg setelah berceramah kira-kira 45 minit dan selepas itu AL Fadhil Ustaz Wan Ji pula mengambil giliran untuk menyampaikan Tazkirah Ramadhan kepada non-muslim yang terdiri dari ahli Kelab Penyokong PAS Kota Raja. Baca seterusnya catatan Ustaz Wan Ji dalam Blog beliau yang bertajuk TAZKIRAH KEPADA NON MUSLIM !!

Akhir sekali YB Dr Siti Mariah menyampaikan ucapan seterusnya menyampaikan bantuan kerusi roda kepada 5 orang OKU. Ke lima-lima kerusi roda tersebut disumbangkan oleh En Letchumanan Pengerusi Kelab Penyokong PAS Kota Raja.Lajnah Perpaduan Nasional Kota Raja mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang yang menjayakan program ini terutama Pengarah MTD Sri Andalas Tn Hj Termizi dan Sdr Syed Abd Malek yang telah berjaya menganjurkan program ini dengan cemerlang serta jamuan yang begitu enak sekali serta pimpinan Kawasan yang hadir termasuk YDP, TYDP, NYDP, Setiausaha, Bendahari.

Jemputan YB Khalid Samad, Ust Wan Ji, Mr Song dan semua pimpinan KPP.

Berkaitan dengan catatan ini :-

TAZKIRAH KEPADA NON MUSLIM !!

Teman Respect Al-Bakistani...

AKU BENCI JUMUD !!

Gambar & Peristiwa Menarik

No comments:

Post a Comment

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts