Monday, March 15, 2010

Penggal Ke 3 Persidangan Parlimen

Salam semua.
.
Rasanya dah lama kita tak bersidang.Alhamdulillah kita dipertemukan sekali lagi untuk duduk bersama membincangkan segala kepentingan dalam negara kita demi kepentingan rakyat dan negara kita.Kami Ahli Parlimen Muslimat PAS telah bersedia memikul tanggungjawab yang telah diamanahkan oleh rakyat untuk di bawa segala masalah bagi di bahaskan dalam Dewan Ini.

Setelah bersama turun padang selama Parlimen tidak bersidang ini banyak isu yang hendak dibawakan dan kami dah bagi-bagi tugas supaya persedian kami lebih baik untuk perbahasan nanti.Selain itu tak juga kami lupa membawa isu-isu dalm kawasan masing-masing.

InsyaAllah doakan kami agar diberi kesihatan dan dipermudahkan segala gerakkerja agar masalah dapat diselesaikan.Sama-sama lah kita berdoa agar semua keputusan dalam penggal ketiga ini dapat memberi kebaikkan kepada rakyat khasnya dan kepada negara amnya.

Jumpa lagi dalam seisi perbahasan dan selalu ikuti TV PAS On line untuk mengikuti siasan secara langsung persidangan parlimen.

Sekian...
Wassalam..

4 comments:

  1. Moga Dr terus berjaya dalam tugas dan amanah....

    ReplyDelete
  2. Bacaan kedua GST ditangguhkan, pindaan ISA pun macam tak jadi. Apa yang tinggal untuk dibincang di Parlimen?

    ReplyDelete
  3. Madam Mahmud, before you slam Umno, better criticise you yourself and Pas first. Pas has betrayed the people through scumbags like Hasan Ali, Ibrahim Ali and Hady Awong. Come next election, Pas will die a natural death. I challenge you to post my comment right here to prove if you are gutless. Pas's evil deeds will be exposed soon. I will prove Pas is worst than Umno.

    ReplyDelete
  4. Salam YB, tahniah kerana menyiarkan komen anon 10.05am.

    To anon 10.05, YB berani siarkan komen anda, tapi dalam dunia ni anda memang bacul dan pengecut kerana tidak berani memperkenalkan diri sendiri dan tak hormat mak bapak yang telah bagi nama kat awak.

    Jenis hipokrit macam awak ni tak payaklah nak cabar YB Kota Raja ni.

    ReplyDelete

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts