Sunday, April 25, 2010

EKSLUSIF : AMK Cedera Parah di pukul penyokong BN di Bkt Sentosa

Sungguh menyayat hati, peristiwa ini berlaku kira-kita 10 meter dari penglihatan saya dan 2 rakan ketika kami berada didalam kereta untuk meninggalkan Pusat Pengundian Sekolah Menengah Bukit Sentosa kira-kira jam 3.45 petang tadi.

Mangsa yang tidak saya kenali bersama seorang adik perempuan kecilnya dan seorang lagi yang memakai t-shirt AMK (mungkin adik beradik) telah dipukul dengan kayu hingga berdarah dan lebam seluruh belakang badan. Manakala temannya terbongkok-bongkok kesakitan dibahagian perut akibat dipukul oleh puluhan penyokong Barisan Nasional. Baca seterusnnya

4 comments:

  1. baguslah tu.1 melayu bergaduh.1 islam bergaduh.1 israel tak kira dimana berada diserata dunia bersatu dan tolong-menolong demi 1 israelnya hingga mereka menjadi satu bangsa yang hebat di dunia ini walaupun pada zaman nabi musa dulu kaum mereka ini telah dilaknati Allah kerana tidak mahu menolong Nabi Musa membuka sebuah negeri tapi sekarang merekalah yang kuat.1 malaysia yang hendak menyatukan semua bangsa di negara malaysia ini dan demi kemajuan negara dikatakan satu israel.Sedang 1 israel adalah 1 bangsa tapi 1 malaysia adalah 1 negara.Fikir-fikirkanlah, jangan sampai kita menghancurkan negara ini dengan akyah politik.

    ReplyDelete
  2. Sdr amaluddin

    saya masih bingung memikirkan Sdr berfikiran matang tetapi begitu mudah terpedaya. bila kerjaan 1 Malaysia umno membayar RM77 juta kepada APCO sebagai consultant dan masuk keputraja dengan sewenang-wenangnya, dalam erti kata lain dia telah menakluki putrajaya secara halus.mengapa anda masih terima semua ini?

    anda menyatakan dengan bangga "baguslah tu" kerana sebenarnya jiwa dan diri anda telah diresapi pengaruh yahudi laknaktullah yang dibawa oleh umno melalui APCO sehingga hinlang erti persaudaraan sesama islam dalam diri sdr. jika ini cara berfikir sdr, saya yakin juka sdr berada ditempat kejadian, sdr pun akan tumpang sekaki membelas AMK tersebut.

    jgn hina kan diri kerana umno yg telah bersatu dgn APCO

    ReplyDelete
  3. PAS FOREVER SAID :
    saya masih bingung memikirkan Sdr berfikiran matang tetapi begitu mudah terpedaya. bila kerjaan 1 Malaysia umno membayar RM77 juta kepada APCO sebagai consultant dan masuk keputraja dengan sewenang-wenangnya, dalam erti kata lain dia telah menakluki putrajaya secara halus.mengapa anda masih terima semua ini?


    Kenapa pas forever bingung..kerana saudara buat2 tak faham...penjelasan sudah diberi..apco ada kerana ada nya gerakan burukan nama negara diluar negara..kerajaan bertanggungjawab adalah kerajaan yang mengambil tindakan keatas sesuatu masalah..janagn cakap APCO..kerana dijajah sekian lama diri fikiran saudara pun sudah diresapi secara halus...sukar beza yang benar dan palsu...

    ReplyDelete
  4. Saya tak kisah kalau pemimpin politik nak cakap apa pun bagi meraikan kemenangan atau meratapi kekalahan parti mereka. Tapi, saya benci melihat apabila si bongok bercakap seolah-olah rakyat ni pun bongok juga macam dia. Ca baca berita Malaysiakini hari ni "Najib nafi BN beli undi di Hulu S'gor".

    Dah jenuh memohon petunjuk dari Yahudi Zionis di dalam Apco Worldwide, dah jenuh tangan berlumuran dengan darah rakyat Palestin bila dia bersekongkol dan memohon petunjuk Yahudi Zionis, setakat itu ja communication skill yang dia ada? Macam tu je contoh PR stunts yang ditunjuk oleh Yahudi Zionis tempat dia memohon petunjuk? Itu saja kebolehan dia setelah membantai hampir RM77 juta duit rakyat, duit kita, untuk dipersembahkan kepada Yahudi Zionis di dalam Apco yang menjadi tempat dia memohon petunjuk?

    Setakat tu ja kebolehan dia setelah memohon petunjuk dari Yahudi Zionis - membuat kenyataan yang menunjukkan otak kontot yang laluk dengan khayalan bahawa rakyat ni bodoh sangat.

    ReplyDelete

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts