Wednesday, May 27, 2009

Konvensyen KPP jadi landasan PAS jadi parti arus Perdana

Cuma tinggal 3 hari menjelang Himpunan dan Konvensyen bersejarah Kelab Penyokong PAS Nasional 2009. PAS Kota Raja masih dan terus bertungkus lumus siang malam memastikan program ini menemui kejayaan dan mencipta satu sejarah bahawa Perpaduan Nasional dapat dicipta bila mana PAS bakal menjadi Parti Arus Perdana selepas ini bila mana semua kaum menerima konsep PAS sepertimana yang ditunjukkan oleh 85% pengundi non-muslim diBukit Gantang baru-baru ini.

Esok bermula jam 9.00 malam bandar Di Raja Klang bakal dihias indah dengan pemasangan 300 Bunting, bendera dan banner bagi menyambut kehadiran tetamu istimewa khususnya dari Kelab Penyokong PAS seluruh negara.

Berbekalkan keinginan untuk menjadikan perhimpunan ini satu sejarah baru PAS di cipta dimana Bandar Di Raja Klang dan Kota Raja akan menjadi saksi kepada seluruh rakyat Malaysia bahawa Perpaduan Nasional melalui PAS akan dicipta disini.

Dengan konvensyen ini merupakan program terbesar LPN PAS Pusat menjelang Muktamar nanti semoga segala resolosi yang dikeluarkan nanti bakal menjadi perdebatan utama dalam muktamar nanti tentang menentukan hala tuju dan kedudukan KPP dalam parti selepas ini. Kita tunggu.

No comments:

Post a Comment

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts