Sunday, May 10, 2009

Tuanku Puteri Mencemar Duli

Tunku Puteri Arafiah binti Almarhum Sultan Salahuddin Abd Aziz Shah dan Tuanku Puteri berjiwa Rakyat yang amat dikenali dengan panggilan mesra 'Ku Yah' hadir dalam majlis ini sebagai tetamu kehormat.
Sebentar tadi bertempat di Dewan Banquet SUK berlangsung Majlis Hi Tea Apresiasi Ibu sempena Hari Ibu 2009. Saya mengucap syukur tahniah dan terima kasih diatas diatas kejayaan majlis ini yang dianjurkankan oleh Wanita Pakatan Kota Raja bersama Perwanis. Dalam ucapan alu-aluan tadi saya sempat memberitahu hadirin bahawa walau pun perayaan hari Ibu bermula dari barat tetapi ianya wajar disambut oleh semua manusia dalam dunia ini sebagai satu usaha dan ingatan tentang pengorbanan seorang ibu.

Majlis hari ini juga turut dihadiri oleh Tuanku Puteri Arafiah binti Almarhum Sultan Salahuddin Abd Aziz Shah yang meresmikan majlis ini serta Tuanku Puteri yang lebih dikenali dengan panggilan mesra 'Ku Yah'. Turut hadir ialah YB Rodziah, YB Xavier dan lain-lain.
Majlis turut diserikan dengan persembahan nyanyian oleh kumpulan Nasyid tahun 60an yang terkenal iaitu kumpulan Al Jawahir yang membawa lagu Ibu Mithali.

No comments:

Post a Comment

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts