Monday, July 6, 2009

Soalan TGNA kepada Najib sudah BOCOR

Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat melahirkan hasrat bertemu Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak terlebih dahulu sekiranya cadangan beliau untuk mengadakan debat menjadi kenyataan.

Menteri Besar Kelantan itu berkata, pertemuan empat mata itu bertujuan untuk membincangkan pelbagai perkara berhubung garis panduan debat yang dicadangkan itu. Dalam pertemuan tersebut TGNA bercadang menanyakan 2 soalan kepada PM.

1. Soalan pertama : Kenapa UMNO tolak Islam dan ambil kebangsaan?

2. Soalan kedua : Kalau UMNO mengaku dia Islam, kenapa nak lawan Pas? Sedangkan Pas ini terang-terang Islam. Dasar Islam.

"Tindak-tanduk saya di Kelantan pun saya laksanakan dasar Islam. Apa yang Tuhan kata haram, saya kata haram. Apa yang Tuhan kata halal, saya kata halal. Saya bersedia untuk berjumpa dia,” ....... TGNA Mursidur Am PAS merangkap Menteri Besar Kelantan.

Kita meninggu reaksi Najib.

No comments:

Post a Comment

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts