Sunday, October 31, 2010

Live dari Galas : Ramai tak kenal calun UBN

Tidak cukup dengan kontroversi dimana Ku Li tidak mengiringi calon dihari penamaan calon, timbul pula spekulasi yang menyatakan orang gua musang sebenarnya menyampah dengan calon UBN ini. Selepas memantau di beberapa UPU dan meninjau sekitar bandar gua musang, sungguh hairan tidak ada satu poster calon UBN yang dapat dilihat di sekitar bandar. Nampaknya UBN seolah-olah terpaksa menonjolkan gambar Ku Li, dan Najib sebagai pengganti gambar calon. Adakah kerana calon UBN ini sememangnya tidak disukai oleh orang gua musang? Adakah UBN mempertaruhkan kredibiliti Ku Li sebagai sandaran bagi meraih sokongan pengundi gua musang? Kita akan dapat saksikan semasa mereka turun mengundi nanti.

Dalam masa yang sama kita dapat lihat poster besar gambar calon PAS simpang besar kebandar baru gua musang.

No comments:

Post a Comment

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts