Monday, March 9, 2009

'Aku amat rindu kepada umatku'


Bersabda Rasulullah SAW 'Aku amat rindu kepada umatku' .... sahabat baginda bertanya ... kami kah yang kamu maksud ya Rasulullah? Baginda menjawab 'Tidak' lalu berkata 'aku rindukan umatku yang tidak pernah melihatku tetapi mereka tetap beramal dengan ajaran dan sunnah ku' ... mudah-mudahan kita lah yang menjadi umat yang di ridui oleh baginda.

Salam Maulidur Rasul dari saya untuk semua umat Islam yang menyambutnya pada hari ini.

BERARAK DAN BERSELAWAT : Pagi ini saya bersama suami merasmikan Perarakan Maulidur Rasul Taman Setia, Klang anjuran Surau Al Ikhwan dan Persatuan Penduduk Taman Setia. Majlis yang gilang gemilang ini turut dihadiri oleh YDP Kota Raja Sdr Norhalim Sirome. Dianggarkan 1000 orang penduduk menyertai majlis ini.

No comments:

Post a Comment

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts