Thursday, March 19, 2009

Mengerikan, jika Mat Taib jadi TPM

Calon Timbalan Presiden, Tan Sri Muhammad Muhd Taib dilihat mempunyai peluang untuk memenangi jawatan itu pada pemilihan parti minggu depan kata Pensyarah Program Sains Politik Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), Dr. Ahmad Nizamuddin Sulaiman.

Beliau berkata, Muhammad Taib mungkin akan mendapat 'undi terpijak' daripada penyokong Naib Presiden Umno, Datuk Seri Mohd Ali Rustam yang tidak berpuas hati dengan keputusan Lembaga Disiplin melucutkan kelayakannya untuk bertanding.

"Peluang Muhammad Taib secara tidak langsung sangat cerah untuk menang dalam pemilihan nanti," katanya kepada mStar Online.

KOMEN : Sejarah silam membuktikan bahawa Mike Tyson memang sangat merbahaya, dengan memikul berguni duit masuk ke Australia dan menyimpannya disana entah sebanyak mana akhirnya beliau membuat comeback walau pun dirinya terpalit lumpur. Dengan rasuah politik wang telah berakar umbi dalam diri orang umno, pemimpin yang banyak duit pasti boleh membeli kejayaan. Mereka tidak peduli asal usul pemimpin tersebut, yang penting mereka mudah dibeli dengan duit.

Ampun .... simpang malaikat 44, janganlah orang yang punya sejarah silam yang buruk ini menjadi orang no 2.

No comments:

Post a Comment

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts