Sunday, April 19, 2009

Selamat Bermuktamar

Assalamualaikum wbth.

Pada pagi ini PAS Kawasan Kota Raja akan mengadakan mesyuarat Agungnya bertempat di Dewan Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) Bukit Naga. Sementara itu Dewan Pemuda PAS Kota Raja (DPPKR) dan Dewan Muslimat PAS Kota Raja (DMPKR) telah selamat mengadakan mesyuarat dewan masing-masing pada hari ahad yang lalu dan tahniat saya ucapkan kepada Saudara Zainal Said dari DPPKR dan Puan Rosnah Abd Wahab dari DMPKR yang telah dilih untuk memimpin dewan masing-masing pagi penggal kali ini.

Tanggung jawab sebagai pemimpin hendaklah dilaksana kan sebaik mungkin agar perjalanan gerakan Islam dapat berjalan lancar seiring dengan kemenangan kita dalam PRU yang ke 12 lalu.

Sementara itu saya ingin mengucapkan selamat datang dan selamat bermuktamar kepada semua perwakilan yang telah dipilih dari cawangan-cawangan seluruh Kota Raja untuk hadir dalam mesyuarat kali ini. Gunakan peluang mesyuarat tahunan ini dengan sebaik mungkin. Para perwakilan boleh menggunakan peluang ini untuk melontarkan idea-idea yang bernas dan manarik bagi memastikan kesinambungan kejayaan parti kita di Kota Raja.

SELAMAT BERMUKTAMAR ...... TAKBIR ...... ALLAHUAKBAR

No comments:

Post a Comment

Pandangan mungkin berbeza, komenlah dengan berhemah

Recent Posts ; Parlimen Kota Raja

Recent Post

Popular Posts